Hugon bisneslogiikka

helmikuu 24, 2012

Kuka ajatteli, että Scorsesen Hugoon kannattaisi panna rahaa 150 miljoona dollaria?

Elokuvaan, jossa on puolitoista tuntia ilotonta ja etäistä lastenseikkailua ja sen päälle tuhti luento Georges Meliesistä.

Millaisen tuottajan korviin tämä kuulostaa konseptilta, jolla tehdään rahaa?

Mainokset

2 vastausta to “Hugon bisneslogiikka”

  1. Voisiko ehkä johtua siitä, että kirjailija Brian Selznick on amerikkalaisen lastenkirjallisuuden kuumin nimi? Selznickin kirja pysyi bestsellerlistojen kärjessä pitkään ja Hugo Cabret’ta on myyty miljoonia kappaleita. Se tekee siitä ns. varman nakin samaan tapaan kuin meillä Suomi-ilmiö Risto Räppääjä: yleisö sille on jo luotu.

    Tähän lisättynä Scorsesen prestiisi huolellisena ohjaajana ja vielä 3D – kun se alkuperäinen paksu teos on melkein puoliksi kuvitettua kamaa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: